Webové stránky
Webová prezentace dnes bezpochyby patří mezi základní marketingové nástroje. Výhodou tohoto způsobu marketingu je, že při správném uchopení problematiky to může být nástroj nejen velice efektivní, ale i relativně levný. Naše společnost vždy řeší tvorbu či obnovu webových stránek jako projekt, který zahrnuje řadu úkonů. Jen tak lze docílit efektivního využití investovaných peněz.
Postup tvorby webových stránek
- Analýza současného stavu webové prezentace
- Konzultace představ o podobě a účelu budoucích webových stránek
- Definování cílových uživatelů a související specifikace grafického ladění webových stránek
- Tvorba cenové nabídky, specifikace termínů
- Návrh designu a jeho následné úpravy dokud není zákazníkem odsouhlasen
- Naprogramování webu
- Asistence při tvorbě obsahu tak, aby byl vhodný nejen k prezentaci, ale i pro vyhledávače
- Optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO)
- Konzultace výběru vhodných internetových marketingových nástrojů (SEM)
- Sledování úspěšnosti stránek a návrhy případných dílčích změn
Seznam našich dokončených webových projektů naleznete v referencích.
Webové stránky jsou základem prezentace každé organizace a dnes často i místem fungování firem jako takových. I přestože je základním prvkem každého webu jeho design, aby byly stránky skutečně funkční, musí se neustále aktualizovat jejich obsah. Správa webu by proto měla být každodenní záležitostí. A můžete se o ni ve firmě postarat bez problémů sami, aniž byste potřebovali programátorské zkušenosti. Spravovat web lze totiž jednoduše pomocí redakčního systému.
Redakční systémy webových stránek fungují na principu aplikace či webového rozhraní, které je uživatelsky intuitivní. To v praxi znamená, že při přidávání či editaci textu, obrázků nebo videa nezasahujete přímo do kódu stránek, nemusíte tedy znát žádný programovací jazyk, ale pracujete pouze se softwarovými funkcemi jako např. v běžném textovém editoru.